søndag 8. september 2013

Summer top

Liker veldig godt å strikke med Pickles sitt Extra fine merino så da jeg bestilte superwashen de hadde fått feil, måtte jeg slenge med noen andre friske sommerfarger. Likte godt konstruksjonen på toppen fra forrige innlegg så jeg fant en oppskrift fra samme designer. Måtte endre litt på den som vanlig..Valgte å strikke denne med korte ermer som en topp i stedet for genser. Garnet er supermykt og glir godt på pinnene, splitter seg av og til, men det er litt vanesak.








Garn: Pickles Extra fine merino i fargene Eple(nesten ett nøste) og Blå Bonde(et halvt nøste)
Pinner: 4
Str: 3 måneder

Det var vel siste prosjekt som jeg strikket i juni. Det var en særdeles bra måned om jeg skal si det selv, ikke mindre enn 2 luer, 2 pannebånd og 4 babytopper ble unnagjort! 


God søndagskveld til alle som er innom!

5 kommentarer:

  1. En skikkelig sommersøt topp! Friske og fine farger, det blir fint på en liten mottaker :)

    SvarSlett
  2. Kjempesøt topp -og så fin fargekombinasjon du har valgt! :-)
    Ha en fin søndagskveld og ny uke! :-)

    SvarSlett
  3. Dejlige, friske farver og rigtig fin med korte ærmer :-)

    SvarSlett
  4. Den ble nydelig, de to fargene er lekre sammen.

    SvarSlett
  5. Denne var kjempesøt! Veldig fine farger sammen :)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer og leser alle :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...