torsdag 28. februar 2013

Vårlengsel...

På disse trakter har det vært knallvær i det siste. Kaldt, men mye sol og den er alltid velkommen! Egentlig har det vært bra vær i både januar og februar, litt rart det har nesten ikke regnet. Med lengre dager kommer vårlengselen og jeg kjenner savnet etter farger i naturen. Mens jeg venter så har jeg pyntet hjemme med vårbukett av gåsunger og krysanteum, mmm dufter herlig.





Vårfatet har også kommet frem. Dette har jeg laget selv for noen år siden. Trefat og glassmosaikk er fra fra Panduro. Tror jeg begynner å få dilla på grønt....




Har lest om så mange som liker Shetland Super Soft, så jeg måtte bare bestille noen nøster. Igjen er det vårfargene jeg blir dratt mot. Trenger bare finne det perfekte prosjektet å teste dette ut på. 




Fargene er Cashew, Selleri og Marsipan 



Klarte heller ikke dy meg for å kjøpe noen hesper med New Zealand Lammeull når jeg var innom God som ull i Stavanger. Koselig dame som driver dette firmaet og holder lageråpent på lørdager. Falt pladask for disse fargene! Blått er liksom bankers for meg..




Jeg har også skaffet meg garnvinde og nøsteapparat så nå går nøstingen som en lek, wuhuu! Jeg har fått nøstet opp en del hesper som har blitt liggende i noen år. Blant annet kamelgarn og yakgarn..tror ikke jeg skal bli tom for verken garn eller idéer med det første nei..!

Vimpel ponchogenseren ble jeg nettopp ferdig med!! Den satt perfekt og jeg ble veeldig fornøyd med forandringene jeg gjorde. Den ble innviet igår så bildene dukker opp snart! 


Vårklem ❤

1 kommentar:

  1. Så fint fat du har laget, nydelige farger. Blir spennende å se hva du skal lage av det nye garnet! :-)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer og leser alle :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...