fredag 8. mars 2013

Skogstur i solen


Forrige lørdag hadde vi tantebarnet vårt på 7 år på besøk. Siden det var så flott vær tok vi turen til skogen med lånt hund. Herlig og forfriskende med følelse av at våren snart kommer! 






I dette området går mange med hund på tur. Jeg tror jeg aldri har sett så mange forskjellige hunder på en gang. Vi møtte på hvertfall 30 stk på under en time! Ekstra stas var det å få gi Charlie litt snop etter turen.


Resten av dagen ble brukt til akvarellmaling, spilling av Lotto(jeg kaller det memory...) og mexicansk til middag. Etter endt dag var vi alle trøtte. Jenta holdt på å sovne i bilen på hjemveien, da vet en at besøket var vellykket!

Jeg vil takke for alle de koselige og fine kommentarene på forrige innlegg. Det varmer hjertet:)) Noen nye følgere også, det er kjekt!

I kveld er mannen ute av huset og jeg skal kose meg med siste Twilight-filmen, yay!


God helg!

3 kommentarer:

  1. Så vårlig og fint dere har det i sør! Høres ut for at dere har hatt en flott lørdag ilag med tantebarnet og den lånte hunden (fint bilde av de to!)- så koselig! :-)

    SvarSlett
  2. Å så herlige bilder, ser ut som vår! :) Slik er det her i by'n i dag også, skal bli godt med helg og litt aktiviteter utendørs.

    Du tryller frem mye flott på de pinnene. Flott at du er komt deg på nett. Følger jeg ;)

    Takk for koselig hilsen hos meg.
    God helg! ^_^

    Eli Kristin

    SvarSlett
  3. Så deilig det så ut med vår i bakkene. Her ligger det enda masse snø, og mere kommer det. Venter ov venter på vår her nord også :)) flotte bilder.

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer og leser alle :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...