mandag 28. oktober 2013

Egolue....igjen!

Måtte bare prøve dette mønsteret med en gang det kom ut! Litt tidkrevende men veldig kjekt. Jeg valgte litt tykkere garn enn oppskriften sa så mønsteret kunne nok kommet enda bedre frem. Supermyk er den hvertfall og digger fargen!


Litt dårlig lys kan en si...men jaja, det var det jeg fikk tatt i farta



Oppskrift: Making a memory
Garn: Abuelita tjukk merino, Bamse Brakar (78 g)
Pinner: 3,75
Str: one size


Nå er klokka skrudd og mørketiden kommet. Ser virkelig frem til jul og det er så koselig å strikke på julepresanger. I tillegg strikker jeg enda en genser til meg selv og holder på med et nytt design som kommer snart! 



4 kommentarer:

  1. Egostrikk er tingen, må jo unne seg litt selv også;) Fin lue! Gleder meg til å se det nye designet ditt.

    SvarSlett
  2. Så flott lue du har strikket! :)
    Tusen takk for pakken! Jeg har gjort et lite innlegg om vinnerlykke.
    Nå skal jeg kose meg. Må bare finne ut hva jeg vil strikke av garnet.. ;)
    Ha en riktig fin dag! :)

    SvarSlett
  3. Fin lue! Denne ser deilig ut til vinteren! :)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer og leser alle :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...