fredag 1. november 2013

Uæææh!

Helt seriøst...jeg har litt overload i hodet for tiden. 
Idéer popper opp hele tiden og jeg får akutt anfall av startitis. Bare synd at jeg ikke strikker like fort med hendene som med hodet, hehe! Nå er det så mange ting som fyller hodet at jeg går helt i surr. Nye idéer til oppskrifter, idéer til julegaver(både strikka og kjøpte), idéer til blogginnlegg og nye egoprosjekter i planene. 

Hvordan få gjort alt?? Døgnet skulle hatt 25 timer og uka 8 dager..Så nå må jeg tvinge meg selv til å tenke alt til sin tid, ta det litt med ro og konsentrere meg om én ting av gangen. Ikke lett det der. 

På pinnene har jeg fire prosjekter som jeg helst ville vært ferdig med...



Julegave i Pickles pure wool og Pickles pure thin alpaca



Julegave i Drops Nepal 



Egostrik i Pickles pure thin alpaca og DSA Faerytale


Eksperimentell egostrikk i Drops Lima og DSA Faerytale


I kveld skal jeg ha strikkefri og kose meg med nasjonal strikkekveld på NRK!



3 kommentarer:

  1. Kan ikke annet enn å si: "velkommen i klubben" ;-)

    SvarSlett
  2. Kjenner meg godt igjen i dette ja:) Gleder meg til å se prosjektene dine ferdige:)

    SvarSlett
  3. Oi, alt du har på pinnene så bare fryktelig lekkert ut! Den Lima/Faerytale-blandingen likte jeg veeeldig godt, og jeg må innrømme at jeg er litt nysgjerrig på hva alt skal bli :) Jeg skulle også ønske jeg kunne strikke litt fortere enn det jeg gjorde, eller at de lange høstkveldene kunne vart myyye lengre ;) Jeg prøver å være flink og ikke legge opp så mange prosjekter samtidig (da er det jo ingenting som blir ferdig), men holder meg til 2-3 prosjekter om gangen :)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer og leser alle :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...