lørdag 13. april 2013

Foxlue og mønsterlue #4

Endelig kommer bilder av min påskestrikk!

Det er vel ikke så sjokk at det er flere luer...

Fargen minner meg om herlig seig Fox, men den er enda mer sitron i fargen enn på bildet. 
Skikkelig snopefarge!

 Luen er en bursdagspresang til niesen min som nettopp ble 8 år.
Hun hadde egentlig ønska seg en gul skolesekk, men det var ikke å oppdrive så noe annet gult måtte det bli!



Oppskrift: Min egen med 5 fletter til 7-8 år
Garn: Peruvian Highland wool
Pinner: 4 og 4,5
Vekt: 50 g



Så måtte jo broren hennes også få en, han er 4 år og en aktiv krabat. Da syns jeg dette mønsteret passa godt. Minner meg om 80-tallet og Hummel, hehe;)

Og fargene er litt knallske, det liker jeg!



Oppskrift: min egen til 4 åring. 
Mønsteret er tatt fra boka" Fair Isle, Basics and Beyond" bestilt her
Garn: Peruvian Higland wool farge Koboltblå og Giftgrønn
Pinner: 4 og 4,5
Vekt: 42 g


Ha en fin helg!

2 kommentarer:

  1. Tøffe farger du har valgt til luene, heldig de tanteungene dine! Gult er kult!:-)
    Fortsatt god helg til deg!

    SvarSlett
  2. Fine luer - gult er KULT ja ;)

    God Søndag,
    Klem Klem☺

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer og leser alle :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...