fredag 5. april 2013

Spionasje

Ja jeg innrømmer det gjerne.......guilty as charged;


jeg spionerer på postbudet

:O


Postkassen vår henger noen få meter fra enden på framhagen/terrassen vår. Når klokken nærmer seg halv 2-2 så spisser ørene seg. Postbudet spiller høy musikk i bilen, puh heldigvis! Jeg kan stå og lure bak gardinene i stua og se akkurat hva som blir putta oppi.

1. Gråbrun flat pakke = amazon (strikkebøker eller dvd)
2. Grå med noe rød på = adlibris/capris.no (strikkebøker)
3. Hvit plastpakke = Pickles
4. Sort plastpakke = 123 knit.com

5. gråbrun pappeske = uidentifisert innhold, men mest sannsynlig noe kosmetikk eller iherb..
6. Hvite konvolutter = uæhh! kjedelige regninger.

Hvis det er en av de fire første, så er jeg ute av døra så snart postbilen har kjørt. Jeg springer så jakken flagrer i vinden og jeg nesten tryner i en stein i gården.....røsker alt ut av postkassen og springer inn igjen. Vel inne (forhåpentligvis) så slenger jeg fra meg det andre skrotet, og river til for å åpne.


O lykke 



Sms til Mannen; jeg har tatt inn posten!

Mannen: Javel ja! Så når det er pakke til DEG så gidder du ta inn posten?!


Oops, busted!








Glemte jeg å nevne at jeg har skaffet meg ekstra stor postkasse??








God fredag til de som stikker innom!!



4 kommentarer:

  1. Haha *humrer for meg selv* Der ble du busted ja;-) Det er noe eget ved å vente på pakker i posten altså!

    Ser ut som noen fine bøker! Og fine farger på garnet du har fått:-)

    God helg!

    SvarSlett
  2. Ikke rart du spionerer på postbudet med så mye fint i vente! Skal bli spennende å se hva du skal strikke av det fine fargerike garnet! :-)

    SvarSlett
  3. ojojoj, jeg hadde også spanet på postbudet hvis jeg hadde så mye spennende i vente, ja! Pakke i posten er ALLTID gøy (også når man vet hva som er inni og har betalt det selv...)

    Lykke til med magic loop, forresten:-)

    SvarSlett
  4. Hihi, artig lesing! Ja, det er jo alltid spennende å se etter postbudet, og spionere hva det er han legger oppi postkassen. Ekstra spennende når man venter på så fint garn som det du har fått her :)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer og leser alle :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...