lørdag 1. februar 2014

Ukas inspirasjon Dame

Jeg har funnet frem litt ny inspirasjon. Nye hefter er kommet hos Rauma og Du store alpakka, for ikke å snakke om på ravelry, der det kommer nye flott oppskrifter hele tiden!


Som denne nydelige jakken i perlestrikk

Snowcloud av Hilary Smith Callis



Denne vesten så jeg først hos Sylvia og nå er heftet kommet!

Rillevest fra Maskerader 25, Du store alpakka


Hipsterjakke fra Maskerader 24, Du store alpakka










For de som har dilla på sokker

Gjestal 247-9


Polly Jean av MJ Kim




5 kommentarer:

  1. Takk for inspirasjonen;)
    Endelig fått sendt bort koften, ikke helt ferdig men. Så nå er det Marius og russesokker som står for tur, så er det egentlig fritt frem altså!:D

    SvarSlett
  2. Nydelige plagg, likte den side lysegrå uten armer best, takk for tips :-)

    SvarSlett
  3. Sukk, valgets kval... Her er utrolig mye fint å strikke altså :D

    SvarSlett
  4. Åh, så mye fint og så altfor lite tid! Likte den første der - kanskje det er jakken jeg har lett etter til min sorte 50-tallskjole??

    SvarSlett
  5. Ah så mye fint! Likte vesten veeeldig godt:) Takk for tips:)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer og leser alle :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...