søndag 5. mai 2013

Sløv søndag

Har en god og sløv søndag idag med sol ute, te i koppen og strikketøy i hendene. Kan det bli bedre?

Jeg likte stripegenseren fra forrige innlegg så godt at jeg starta en ny med en gang den var ferdig! Hvilte hendene litt på torsdag og fredag så igår raste jeg videre med den.





Denne har jeg valgt å strikke i str S, ville ikke at den skulle bli helt lik i fasong som den andre. Jeg strikker litt løsere enn oppskriften så målene blir ikke helt som S uansett. Snart blir det vel trådfesting igjen, ser de tyter ut... :-D

Her kommer også noen actionbilder av den forrige genseren! De ble ikke så veldg bra, tror det er kameraet som sliter litt..nesten alle bildene ble slørete eller med bevegelse....Vi kaller det kul effekt, hehe ;-)








Ha en nydelig søndag!

6 kommentarer:

  1. Ja, din søndag har vært lik min! Så herlig det er å kunne sitte ute og kose seg i solveggen med strikketøyet! Ta livet med ro, nyte en kopp kaffe/ te og kjenne at kroppen slapper av. Det er herlig! Genseren din ble skikkelig fin på! Gleder meg til å se ferdig resultat av den du strilkker nå! Ser vårlig og fin ut!

    Ønsker deg ei fin og vårlig uke! :)

    SvarSlett
  2. Utrolig fin genser, skjønner godt at du startet på en til med en gang. Denne er jo superanvendelig :-)

    SvarSlett
  3. Veldig fin genser! Moro å strikke til seg selv:) Fine farger du har valgt!

    SvarSlett
  4. Genseren satt jo som et skudd på! Og fargene på den den nye var knallfine!

    SvarSlett
  5. Høres ut for at du har hatt en deilig søndag :-) Flott genser du har strikka, den så veldig god ut å ha på. Den nye genseren ser ut til å bli like flott! Ha ei fin ny uke! :-)

    SvarSlett
  6. Kjempefin genser, skjønner godt at du strikker en til. Den passer deg perfekt :))

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer og leser alle :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...