tirsdag 3. desember 2013

Fotballfan

Jeg klarte ikke dy meg å strikke denne luen. Jeg og mannen ser på amerikansk fotball hver sesong og det har vi gjort de siste ti årene. Favorittlaget mitt er Chiago Bears og jeg har hatt planer i hele høst om å strikke en Bears lue. Vel ferdig med julegaver fikk jeg satt i gang med denne og ble ferdig til vi så kamp i går.



Oppskrift: Egen
Garn: Drops Nepal
Pinner: 3,75 og 4,5
Forbruk: Marine 60g og Orange 15g



Kampen gikk ikke så bra for Bears sin del, håper de kommer sterkere tilbake neste helg :-D
Uansett; turlua er i boks!




5 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Kjempeflott lue du har strikket! Happy Knitting!

    SvarSlett
  2. Morsom lue! Her i huset er vi ikke bare am.fotballfans - vi har også en spiller i huset! Nå har han forresten flyttet ut da, men sønnen har spilt amerikansk fotball i ti år. Så det har blitt mye kamper på oss - både laiv og på TV. Det er en livlig idrett med mye show og moro - men jeg syns fortsatt det er litt vanskelig å forstå reglene... Men lua var fin!

    SvarSlett
  3. Flott lue - morsomt å strikke supporterluer

    SvarSlett
  4. Herlig lue:))..da har du kampantrekket klart ;)
    Jeg ser ikke på fotball, men måå jo være stas med ei slik lue:)
    Ha ei flott adventstid, klem fra meg;)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer og leser alle :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...