onsdag 4. juni 2014

Småvotter

Disse ble lagt tilsides i gavekurven UTEN å bli tatt bilde av!! Da ble de også glemt å blogge om. Jeg har tidligere strikket tova votter til to av mine tantebarn og nå mangler jeg to par før jeg gir disse til andre gjengen med tantebarn. Men nå har jeg ikke vottedilla lenger så det kan nok gå en stund før jeg får fingen ut og strikker de. Heldigvis trengs ikke votter før på lenge nå så da har jeg god tid.


Oppskrift: egen til 2/3 år og 4/6 år
Garn: Dobbel Nøstebarn 2tråd
Pinner: 3,5 og 5
Prosjektside grønne og lilla



Planen er å komme med oppskrift på alle størrelsene når jeg får levert de og ser at de passer. Sånn ca en gang mot høsten ;) Jeg har også oppskrfter på andre plagg som jeg planlegger å dele, men det blir nok ikke før sommeren er over. 
Jeg skulle gjerne hatt noen som teststrikket for meg før publisering, så hvis noen er interessert så skrik ut! Det blir i første omgang pulsvarmere og luer som er enkle nok for de fleste å prøve seg på! 

Jeg er ikke ferdig med å vise frem maistrikken min, mangler enda noen gode bilder.

Ønsker alle en superduper onsdag!


5 kommentarer:

  1. Alt som ligger i gavekorga er gull verdt! Gleder meg til mer mai-strikk.

    Fortsatt god onsdag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Søte votter, delikate farger:) Gleder meg til å se hva annet du har laget, du er så produktiv og flink:) Jeg har lagt det helt på is...ny jobb igjen, så nå er det pendling og fulle dager - helt utslitt med andre ord:D Bortskjemt med å være hjemme lenge, så jobbet jeg i byen her fra 10-14 i 2mnd og nå må jeg pendle 25 min og jobber 8-16.. litt av en brå forandring detta:D Så strikketøyet får ligge pent å vente, johannesjakken er gjemt bort i ett skap og jakob sin genser har en halv arm og helt bol, små ting som mangler... dumrian har begynt på babyteppe og genser til seg selv også, så nå har jeg fått nok å gjøre:P
    (Kommer sterkere tilbake!)

    Og jada, jeg kan gjerne teststrikke luer og vanter jeg, rask og morsom strikke det - gjort på en helg:)

    SvarSlett
  3. Kjekt med noen gaver på lur til kalde tider. Her er godt og varmt for tiden,men strikker allikevel med alpakka for tiden.
    Klem

    SvarSlett
  4. Flotte votter og veldig fine farger! Det er jo supre gaver, og forhåpentligvis lenge til vinteren kommer.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer og leser alle :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...