lørdag 7. juni 2014

Sommeridyll

Dagen i dag har vært en perfekt sommerdag! 
Mannen min har vært bortreist med jobb hele uka så idag fikk vi endelig vært litt sammen. Stod opp til sol og varme og hadde en koselig frokost. Så bar det ut til Borestranda i Klepp kommune, ca 15 minutters kjøretur hjemmefra. Der fant vi oss en flott plass og satt og drøste mens vi kikka på de som var ute med surfebrett og kiting.





I ettermiddag har vi nytt været på terrassen, og siden vi hadde fått tak i norske jordbær måtte jeg lage oss en god sommerdrikk : P


Jeg har jordbær, litt vann, isbiter og noen mynteblader i en blender. Kanskje en dæsj vaniljekrydder... jeg elsker vanilje!







Nå mangler det bare litt kveldsstrikking i sofaen til en god krim så er dagen fullkommen!

Ønsker alle en fortsatt strålende pinsehelg!



7 kommentarer:

  1. Åhhhh ... noe så deilig! Og nå fikk jeg lyst på en sånn jordbærdrink! Kos deg masse videre med krim og strikking! Her blir det nok grønnsaker og dip til TV og strikk nå tror jeg, krim er tingen her også :)

    SvarSlett
  2. Strendene på Vestlandet ser jo ut som de Danske!!!! Dere kan leke dere er på ferie. Det hadde jeg gjort!
    Mmmm...smoothien din ser digg ut! Hervervdetbogså rødt i glasset, men det er rødvin.
    I går kjøpte jeg en kurv jordbær til 50kr, men det var verdt det. De var såååå gode!!
    Ferien min har startet.....om tre dager drar jeg på tur. Se opp for reisebrev.
    En riktig god Pinsehelg til deg.

    SvarSlett
  3. Det høres ut som en deilig dag!
    Dere har fine sandstrender i nærområdet -og på denne stranda har jeg faktisk vært! :-)
    Ha ei fortsatt fin pinsehelg!

    SvarSlett
  4. Så flott dag dere har hatt! Vi kjørte gjennom tunnellen til Finnøy idag for første gang, fant et kjekt gartneri på Talgje! Ha en fortsatt fin pinse hos dere!

    SvarSlett
  5. Så flott! Litt strikking hører også med :-)

    SvarSlett
  6. Herlige bilder! Og den jordbærdrikken så jo veldig fristende ut da ;)

    SvarSlett
  7. Å for en deilig dag dere har hatt! Den stranda er helt nydelig. Var der en gang under studietiden. Jordbærdrikken noteres. Nå er det masse norske jordbær å få tak i, blender er i hus og naboen har mynte :-)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer og leser alle :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...