tirsdag 28. januar 2014

1-års jubileum, 100 innlegg og give away!




Tjo og hei og hoppsasa
Nå må du sprette ut av loppekassa

1 år feires med brask og bram
og kanskje en aldri så liten dram

Ull og fjas og fanteri
det er noe vi alle kan li'

Sett deg og kommenter
så kanskje ditt lager vil få mer



Frist for å delta i trekning av ullen forundringspakke er 3. februar

1 lodd - legg deg til som følger(om du ikke allerede er det)
2 lodd - legg meg til i blogglisten din

Skriv hvor mange lodd du tar og kontakt info


Lykke til!!


32 kommentarer:

  1. Jeg er med på feiringen! Full pott med lodd også:)
    Gratulerer så masse:)

    SvarSlett
  2. Jeg er med på feiringen - gratulerer så mye! Jeg er litt usikker på om jeg fikk til å legge med til som følger - men jeg tror det.

    2 lodd på meg :-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med ettårsdagen:-) Klart det må feires! Jeg blir med på feiringa og tar to lodd.

    SvarSlett
  4. Gratulerer! Det er inspirerende å følge deg! Tar to lodd:)

    SvarSlett
  5. Hurra hurra! Et lodd på meg :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med bloggbursdag :) Jeg er allerede følger men klart jeg må være med, så jeg prøver lykken og tar 1 lodd :)) Vi blogges, klem fra Beth

    SvarSlett
  7. Gratulerer med 1 års dag:-) Jeg følger deg og du er allerede i blogglisten min:-)

    SvarSlett
  8. Grautlerer så mye med jubileum. Jeg følger deg både her og på bloglovin og storkoser meg med innleggene dine.

    SvarSlett
  9. Hurra! Grattis med jubileum:) ett lodd på meg!

    SvarSlett
  10. Gratulerer med bloggfeiring! Vips! Så har du fått enda en følger og jeg et lodd,!!
    Berit

    SvarSlett
  11. Gratulerer med 1-årsdagen!
    Klart jeg er med..og tror det blir 2 lodd på meg:)
    Ha ei fortsatt fin uke, klem;)

    SvarSlett
  12. Så klart jeg vil feire bloggen din! Gratulerer med ettårsfeiring! To lodd takk! :-) (*og krysser fingrene*)

    SvarSlett
  13. Gratulerer med bloggbursdag! Jeg tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  14. Klart jeg blir med på feiringen! Gratulerer!! 3 lodd til meg - og så krysser jeg både strikkepinner og heklekroker og håper på vinnerlykke! ;-)

    SvarSlett
  15. Grattis med 1 årsdag. Jeg tar 3 lodder. er følger,og nå legger jeg bloggen på bl.rullen min.
    Klemz

    SvarSlett
  16. Hipp, hipp hurra for bloggen din!
    Er følger fra før så da blir det ett lodd på meg;)

    SvarSlett
  17. Gratulerer! :)
    Jeg deltar med 3 lodd.
    Ha en fin dag! :)

    SvarSlett
  18. 3 lodd på meg og kryssar fingrane.

    SvarSlett
  19. Gratulerer med 1-årsfeiringen! Håper på vinnerlykke og blir med med 3 lodd :)

    SvarSlett
  20. Hurra for 1-årsdag!!!!:)
    Jeg kommenterer, er følger og har deg på blogglisten min. Så nå krysser jeg fingrene!:)

    SvarSlett
  21. Gratulerer med 1 årsdagen!!
    Jeg prøver lykken og tar 3 lodd :)

    SvarSlett
  22. Hurra og gratulerer :) Jeg har deg i blogglisten (og er innom stort sett hver dag for å se etter nye innlegg, haha), så det blir tre lodd på meg! :) Krysser fingrene :)

    SvarSlett
  23. Gratulerer!
    Jeg er med og feirer deg og den fine bloggen din.
    Er følger og du er i blogglisten min.
    Ha en fin dag !

    SvarSlett
  24. Gratulerer! Jeg hiver meg på blogg-lotteriet ditt, er blitt følger og har lagt deg til i blogglisten min. Skal bli spennende å følge deg. Alltid artig med nye bekjentskaper.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  25. Gratulerer :) To lodd på meg!

    SvarSlett
  26. Hipp hipp hurra :-) jeg er med på feiringen av den fine bloggen din:-) 2 lodd på meg..Ser du etterlyste Kamille Ideer på nøstesjel sin blogg.Du kan overta mitt blad.Bare send meg en mail med adresse til lene@centrum.as så sender jeg det til deg:-)
    Lene

    SvarSlett
  27. Happy og lykke til med 1 år blog. Jeg er gjerne med.

    SvarSlett
  28. Jeg er med 2 lodd på meg. Gratulerer med 1 år. Jeg har bursdag den dagen du trekker, så krysser fingrene :)

    SvarSlett
  29. Så gøy! Full pott på meg, gleder meg til å følge deg!

    SvarSlett
  30. Gratulerer! Har ikke vært her inne før, men følger deg nå og kommer nok til å se innom :-)
    Jeg tar to lodd.

    SvarSlett
  31. Hipp hipp, gratulerer med 1-års dag og mange herlige innlegg i bloggen. Er allerede følger og har deg i lista ;) Ser frem til å følge deg videre og for supre tips & inspirasjon!

    Tvi tvi, full pott til meg altså ^_^

    Ha ei flott uke!
    Eli Kristin

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer og leser alle :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...