fredag 24. januar 2014

Inspirasjon til helga

Her om dagen oppdaget jeg den desidert fineste genseren jeg har sett på lenge! Skulle tro jeg hadde nok genserplaner utifra dette innlegget fra forrige uke, men jeg får visst aldri nok!


Bare helt nydelig, spesielt i den fargen

Such a Winter's Day av Heidi Kirrmaier

Hun har mange andre fine oppskrifter også, bare se her. De er veldig godt skrevet, systematisk og med gode forklaringer. 

Jeg kunne også tenkt meg å strikke denne av henne. Noe jeg planla i fjor, men tiden strakk ikke til hehe. Garn har jeg liggende, Rowan Summer Tweed i turkis

Simple Summer Tweed Top Down V-neck av Heidi Kirrmaier



Men det er ikke BARE gensere jeg vil strikke..

Bare se så mange fine småplagg


Sapphire Heather Mittens av Marit Sættem
oppskriften er gratis og finnes på norsk og engelsk!


Astri mi Astri av Randi K Design
på norsk og engelsk


Wintergreen Gloves av Cailyn Meyer
Gratis!


Chevy Head Hat av DesiLoop


Hmmm..elle melle...


6 kommentarer:

  1. Jeg falt fullstendig for den lys blå, herlig genser!!
    Ha ei fin helg; klem fra mæ;)

    SvarSlett
  2. Flotte ting på lista di, ha en flott helg hos deg, klem!

    SvarSlett
  3. Det var masse flott inspirasjon! Blir spennende å se hva du velger...;)

    SvarSlett
  4. Nydelig den første genseren:-) og de blå vottene var super fine:-) Ha en fin strikkehelg:-)
    Lene

    SvarSlett
  5. Det er så mye fint!! Man vil jo strikke alt sammen! Det er bare å sette opp farten... :-)
    Ha en riktig fin søndag!

    SvarSlett
  6. Den første genseren ser nydelig ut!

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer og leser alle :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...