mandag 27. januar 2014

Enda flere tova votter

Når niesen min også ønsket seg noen tova votter var jeg rask på labben. Disse strikka jeg i en str som passer meg, bare litt kortere på lengden. Tovet lett på finvask, 40 grader og sentrifuge 1200. 
Jeg har satt i gang med tredje paret og strikker til de andre tantabarna også. Har fått sånn dilla på votter/toving og disse strikker jeg nesten i blinde nå. 
Perfekt for tv-strikking!


Før toving




Etter toving



Oppskrift: min egen
Garn: Nøstebarn 3tråd
Pinner: 3,5 og 4
Forbruk: 30g Breblå og 13g Jeansblå


 Jeg skriver ned oppskriften til disse vottene og tenker å dele den når jeg ser at de passer mottakerne!


5 kommentarer:

  1. Flotte! Gode og varme kan jeg tenke meg:)

    SvarSlett
  2. Kjempefine! Gleder meg til oppskrift:)

    SvarSlett
  3. Herlige votter med fin fasong!

    Tova votter kan man aldri få nok av;)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer og leser alle :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...