fredag 10. januar 2014

Dagens positur og strikk

Det må jo være greit å kunne slange seg hvor det enn passer seg UTEN å bry seg om den som må tisse med døra åpen...(jada, jeg kunne flyttet på henne, men jeg bare måtte ha bilde av dette).




En ting er sikkert; hun kan kunsten å nyte livet..



Og mens Pus snorker så har jeg begynt på et par votter til den ene nevøen min sin bursdag.



Fargene er petrol og oker i Nøstebarnull på pinne 4. 
De skal toves så jeg håper jeg treffer på størrelsen..sånn ca hverfall!





4 kommentarer:

  1. Kjæledyr byr på mange morsomme situasjoner:)

    SvarSlett
  2. Søt pus:) Og det blir fine farger til votter, skummelt med toving men:)
    Jeg har tovet i hjel alt for mange ting, så jeg lar det ligge litt...:P

    SvarSlett
  3. Pus nyter livet - det er godt! Så fine farger du bruker til vottene, gleder meg til å se dem ferdige!
    Koftene i innlegget under her er nydelige, så heldig du er som har så fine kofter. Og ekstra stas må det være å ha overtatt far sin gamle kofte, fint mønster i den.
    Stripegenseren din i tidligere innlegg blir flott :-)
    Riktig god helg!

    SvarSlett
  4. Fnis, så søt katt :) Petrol og okergul er favorittfarger hos meg :) Håper vottene blir passe.

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer og leser alle :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...